Do nášho kolektívu hľadáme ďalšiu členku, ktorá si zoberie na starosti komunikáciu so zákazníkmi.
V rámci tvojich pracovných aktivít budeš komunikovať so zákazníkmi (B2B a B2C) a tiež budeš mať na starosti podporu obchodného oddelenia.
Naše očakávania sú, aby si bola energická, nebála sa nových výziev, nebála sa komunikovať.
Čo ťa čaká?
- Spracovanie objednávok:
- Prijímanie a kontrola objednávok od zákazníkov
- Expedícia tovaru:
- Riešenie reklamácií a problémov s doručením
- Zákaznícka podpora:
- Zabezpečenie vysokého štandardu zákazníckej spokojnosti
- Komunikácia a aktívny prístup vo všetkých činnostiach
- Starostlivosť a komunikácia so zákazníkmi a riešenie ich požiadaviek
- Komunikácia s B2B a B2C zákazníkmi
- Pravidelná komunikácia s oddeleniami
- Podpora obchodného oddelenie pri prijímaní všetkých objednávok
- Podpora obchodného oddelenia a E-commerce pri navyšovaní objednávok a dosahovaní stanovených cieľov
- Pravidelný reporting
Mzdové podmienky (brutto)
Chápeme, že hlavným motivátorom pre prácu sú peniaze, preto tvoja pláca bude brutto od 1300€ / mesiac.
Naše zamestnanecké výhody a benefity
- Jazykové kurzy
- Pravidelné školenia v obore
- Flexibilná pracovná doba
- Kariérny rast
- Pravidelné zvyšovanie benefitov a mzdy pre zamestnancov
Naše požiadavky:
- Znalosť CRM (Customer relationship Management) - Pokročilý
- Komunikatívnosť
- Flexibilita
- Time management
- Ochota učiť sa
- Pozitívny prístup k práci so zákazníkmi
- Samostatnosť
- Logické myslenie
Radi ťa medzi sebou privítame.
>>> Svoj životopis pošli na kariera@redbear.sk <<<