Hľadáme Asistentku predaja

Do nášho kolektívu hľadáme ďalšiu členku, ktorá si zoberie na starosti objednávky a komunikáciu so zákazníkmi.

Tvoj pracovný rast vo firme je naplánovaný na dve obdobia:

Do 3/2024 sa naučíš všetko potrebné pre tvoju prácu a budeš v osobnom kontakte s väčšinou nášho teamu v kancelárii.

Od 3/2024 sa presunieš na novučičkú predajňu v našich priestoroch, kde budeš v osobnom kontakte so zákazníkmi.

V rámci tvojich pracovných aktivít budeš mat možnosť spoznať veľa ľudí, nakoľko budeš komunikovať so Slovenskými odberateľmi, aby si najlepšie chápala požiadavky klientov.

Pri stavbe novej predajne sa budeš môcť zapojiť a budeme radi za tvoj kreatívny prínos pri vytváraní tohto ového priestoru. Potrebná maximálna samostatnosť, aby ti práca šla rýchlejšie a jednoduchšie.

Naše očakávania sú, aby si bola energická, nebála sa nových výziev, nebála sa komunikovať.


Čo ťa čaká?

  • Spracovanie objednávok:
    • Prijímanie a kontrola objednávok od zákazníkov.
    • Príprava tovaru na základe objednávok.
    • Koordinácia s logistickým oddelením alebo dodávateľmi.
  • Fakturácia:
    • Vytváranie a spracovanie faktúr v systéme.
    • Zabezpečenie správneho vystavenia faktúr ku objednávkam a vybavenie objednávok zákazníkom.
    • Správa a vedenie záznamov o predajoch a vystavených faktúrach.
  • Expedícia tovaru:
    • Organizácia a koordinácia prepravy s dopravcami.
    • Sledovanie stavu odoslaných objednávok a zabezpečenie ich doručenia v dohodnutých termínoch.
    • Riešenie reklamácií a problémov s doručením.
  • Skladová administratíva:
    • Správa a vedenie záznamov o skladových zásobách.
    • Pomoc pri inventúrach a zabezpečenie správneho skladovania tovaru.
    • Identifikácia a riešenie prípadných nezrovnalostí v zásobách.
  • Zákaznícka obsluha na predajni:
    • Privítanie zákazníkov a poskytovanie odborného poradenstva pri výbere produktov.
    • Zabezpečenie vysokého štandardu zákazníckej spokojnosti.
    • Práca s pokladňou, vykonávanie finančných transakcií a príprava tovaru pre zákazníkov na osobný odber.

Mzdové podmienky (brutto)

Chápeme, že hlavným motivátorom pre prácu sú peniaze, preto sa tvoja pláca bude skladať z dvoch zložiek:

Fixná zložka 1300€ / mesiac (po zaučení a preukázaní schopností - zvýšenie platu).

Osobné ohodnotenie a kvartálne odmeny.


Naše zamestnanecké výhody a benefity

  • Férové platové ohodnotenie
  • Zľavy na produkty v našom portfóliu.
  • Voľnosť vo vybraných pracovných činnostiach.
  • Možnosť ďalšieho vzdelávania vo firme.

Naše požiadavky:

  • Komunikatívnosť
  • Reprezentatívne vystupovanie a jednanie
  • Samostatnosť
  • Logické myslenie

Radi ťa medzi sebou privítame. 

>>> Svoj životopis pošli na kariera@redbear.sk <<<